torsdag 17 november 2011

Bäst-före-datum

Det borde finnas en stopp-ålder på när det inte längre är lämpligt att köra bil.

Jag berättade häromdagen om min kära granne som kört på flertalet bilar under samma dygn. Han har tydligen lovat polisen att låta bilen stå.

Nu när jag kom hem så inser jag att så inte är fallet - den har flyttats och antagligen har han varit ute o kört.

Polisen har velat att vi ska ringa när han är ute o kör som en kråka så att de kan med egna ögon se och på så sätt plocka kortet.

Tänkte att jag lägger upp en relativt cencurerad bild på bilen som ni ska hålla utkik efter. Ett kännetecken är att bilen saknar sidospegel på förarsidan. Antar ni utmaningen och hjälper till?

- Jag vill då inte ha en påkörd bil! O tänk då om det skulle råka bli ett barn?

Inga kommentarer: