söndag 6 november 2011

Några bilder

Tänkte att jag bjuder på några bilder med modigt inslag från tidigare i veckan då jag och en del av familjen befann sig på gran canaria..


Syster var sugen på att åka parascending - jag var lite skeptisk att jag skulle våga. Men så övertalade hon lillebror att han skulle åka med henne och då sa jag att jag skulle åka med dem. Vi åkte ut på torsdagen tillsammans med några danskar och engelsmän. Men efter att 2 par fått flyga avbröt de allt pga för mycket vågor på havet. Vi bestämde oss då för att boka tid kommande dag och åka då.

I sista minut backade lillebrorsan ur och det blev bara jag och syster som åkte. Skräckblandad förtjusning för mig. Mer eller mindre det värsta min syster gjort enligt henne själv. Det hemska med allt var när de råkade doppa oss i havet. Vinden var lite lynnig och chauffören var väl inte helt med på det innan så jag hamnade under ytan - tur att jag är van i vattnet men ändå..!

Rolig erfarenhet men blir nog inte igen för min del..

Inga kommentarer: