lördag 26 november 2011

Fotouppdrag?

Fick ett sånt där samtal på telefonen här om dagen där jag fick erbjudande om att bli fotad osv. Det skulle vara gratis. Jag synar det till att börja med. Tackade snabbt nej - jag är int intresserad av att få såna bilder på mig själv som många andra har på facebook redan.
I efterhand fick jag höra av folk runt omkring mig att själva fotosessionen är gratis men att få bilderna kostar pengar. Inte värt. Iallafall inte när jag själv har en bra kamera, ett fotointresse och kan själv ordna samma sak som dem.

Skojjade och sa att de är ju bara o ta ned sovrumsspegeln och be lillebrorsan ta nå bilder. Han är duktig på att fota också.

Har kommit på lite saker som jag någon kväll tänkte fara och fota. Men tänkte höra om det kanske är någon annan som har något roligt uppdrag som kan va intressant? :D

Roligast tycker jag är bilder som är tagna in action - alltså där personerna inte sitter uppradade.

Inga kommentarer: