söndag 6 november 2011

Halva inne..!?!

"..När vi höll på att träffas.."

Say what? Sen när har vi hållit på att träffas?!

Alltså senaste veckorna har jag i olika sammanhang hört talas om personer som antingen till mig eller till vänner sagt att de skulle haft typ halva inne..

Jag är som förundrad över detta.. Visst är krävs det två om att dejta/ha halva inne? Eller?!
Min förundring grundar sig i att dessa personer som jag hört säga sådana saker har jag absolut inte dejtat. Det har varit folk man umgåtts med. Umgåtts med som andra kompisar..

Självklart finns det plats för ytterligare reflektioner. Har jag ingett falska förhoppningar? Jag tänker även på vad en annan kompis sa. Han menade på att jag inte beter mig på ett sådant sätt att jag försöker vara i centrum eller kräva all uppmärksamhet. Jag tar bara lika mycket plats som övriga killkompisar typ på domus. O det tänker jag inte är så vanligt bland tjejer.

Det är i övrigt inget som jag brukar ödsla tid att reflektera över eller att fundera på. Jag fokuserar mer på att ha så roligt som möjligt tillsammans med mina kompisar och vänner och leva livet!
Hitta saker i livet att ha roligt över och asgarva sig fram - Det är helt underbart!

Nu tappade jag lite fokus på det här med halva inne.. Men jag har ännu inte blivit nå klokare på detta fenomen om hur en kille kan ha "halva inne" utan att tjejen delar uppfattningen..

Inga kommentarer: