onsdag 30 mars 2016

Jag rör till det..

Jag insåg i morse att jag nog rör till det för alla i antalet behandlingstillfällen.. För mig själv så har jag nedräkning nu. Det var totalt 8 tillfällen/veckor som jag ska få Taxol. Idag fick jag min tredje omgång och det är fem kvar. På instagram har jag räknat ner på ett annat sätt. Skrivit 6 av 8 men det blir ju fel - Då låter det som om jag har två omgångar kvar.. Efter idag är det 5 veckor kvar och 5 omgångar med Taxol.

Peppar peppar, hittills är jag ändå rätt pigg. Känner att kroppen inte orkar saker som förr och jag är betydligt svagare men nu har jag iaf koll på hur jag ska må och hur mycket sömn jag behöver för att orka.

Det är ändå värt att förlänga behandlingen med tid och att behöva till sjukhuset för behandling en gång i veckan om man får må så här jämfört med hur jag mådde av Taxoteren eller EC.

Inga kommentarer: