torsdag 27 april 2017

Kroppen behöver vila från gifterna..

Jag har varit inställd på att få cellgifter i veckan med två olika varianter.. men så blev det inte i slutändan. Det blev en vilovecka för min kropp från gifterna. Däremot till veckan så "kör" vi igen om nu proverna är som de ska.

I övrigt så bråkar min mage.. av någon anledning så håller jag på av och till och kräks. Bara sådär.. Jag har försökt beskriva det för min sjuksköterska men hon har aldrig fått uppleva det förrän nu i veckan - att det bara kommer jätte fort och sen går över typ lika fort igen.. Det är inte kul att ha det så! Jag vill ju kunna styra min egna kropp och sen att inte veta när det "kommer".. Nä, usch och fy.

I övrigt så har jag bytt till sommardäck på min cykel i veckan så tänker att jag ska försöka komma mig ut och cykla lite framöver..

Hoppas att allt är bra med er.

Inga kommentarer: