måndag 26 juni 2017

Underbara människor som är så hjälpsamma..

Som ni kanske förstod på andra inlägget så har jag börjat om med kortisonet och börjat med att trappa ner igen men ska inte trappa ur på samma sätt som tidigare. Nu kommer jag stanna på 2 tabletter tills iallafall efter bröllopet.

Sedan jag började om med kortisonet igen så har fingrarna svällt så jag har inte kunnat få av mig förlovningsringen förrän idag och det var med våld. Tanken var att idag prova ut rätt storlek på ringen och beställa - men snälla personalen sa att vi håller på det ytterligare en vecka och därefter skyndar de sig att beställa ringen så hinner jag gå ner ännu mer till rätt storlek. Det är som svårt att veta vilken storlek man har i ringar i framförallt när man är svullen.

Jag blir som så glad iallafall när det finns alla dessa hjälpsamma människor som på många olika sätt vill hjälpa till och göra det här till vår dag på alla sätt. Det värmer och jag längtar!

Inga kommentarer: