torsdag 29 juni 2017

Möhippa med mig själv x5!

Jag visste idag att mamma skulle hitta på något tillsammans med mig - för jag hade reserverat det i kalendern. Var så trött i morse så var segt att komma upp ur sängen men upp och iväg kom vi oss. Fint i bilen med en massa ballonger.

Efter att ha kört några gator stod det en bil på gräsmattan brevid vägen.. och runt omkring bilen cirkulerade det 4 st JAG!

Ärligt, så var det lite creepy att se fyra stycken som ser ut som mig och inte veta vilka de var..

Sedan åkte vi vidare.. jag hade fått instruktioner att ta med badkläder.. jag hann tänka att vi skulle o bada i Burträsket.. sen åkte bilen norr ut och då tänkte jag att vi var på väg till Piteå.. plötsligt hör jag "buuuu" brevid min axel och där är ytterligare en "Cerran" som klättrat fram från bagaget på bmwn! Gissa om jag hann bli rädd - skrek till och skrämde både mamma och personen i masken. HAHAHA.

Väl framme på Källan så fick jag gissa vilka det var bakom maskerna. Därefter hade vi en underbar dag med spa-behandling och massa bad.

Så nu är jag helt slutkörd men glad - vilken underbar dag och lärorik. Jag tror att en mask på sig själv med en tyst person bakom är mer skrämmande än nylonstrumpor :P

Tack alla inblandade idag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad fina dom är ❤️