måndag 1 februari 2016

Imorgon kör vi omgång 3

Imorgon är det dags för omgång 3 av 6 cellgiftsbehandlingar. Ärligt så våndas jag lite inför imorgon. Men när jag ringde dit tidigare idag för att kontrollera mitt blodvärde så frågade jag även om dosen - den blir densamma som senast. Mådde bättre då än första gången.

Resterande del av dagen har jag spenderat med att förbereda inför imorgon - tvättat kläder, inhandlat hälsofil, cola och annat som jag vet fungerar att äta och dricka efter cellgifterna. Allt smakar ju metall de första dagarna efter cellgifterna. Har även handlat hem glass till när smaken börjar komma tillbaka =)

Kommer antagligen bli lite frånvarande i några dagar eftersom jag brukar vara mer eller mindre liggande efter cellgifterna. Men då vet ni var ni har mig. Läser sms osv när jag har ork men om ni inte får svar - vet ni varför.

Inga kommentarer: