måndag 15 februari 2016

Relativt pigg

Haft finbesök från södra Sverige under helgen som varit - var jätte trevligt och mysigt!

Känns som om jag har en rätt pigg period nu - det är drygt en vecka kvar tills nästa omgång cellgifter och de resterande tre gångerna blir en annan sort cellgifter så känns pirrigt att inte veta vad dessa ska innebära för mig kroppsligt och psykiskt. Satte in en ny stav i magen föregående vecka och har börjat känna av den både psykiskt och kroppsligt. Är less på dessa värmevallningar - tur det finns sport linnen och t-shirtar som andas mer än vanliga toppar.

Känner mig rätt sällskapssjuk också - ska försöka ta mig ut lite mer i veckan. Både simma lite samt att jag har en "bröstlunch" inbokad med mina bröstsystrar. Men är det någon annan som är sällskapssjuk när jag har mina pigga veckor så får ni hojta till :)

Inga kommentarer: