onsdag 5 juli 2017

Fina människor..

Som en del av er redan kanske sett på instagram och facebook så har jag fått uppleva ännu en möhippa. Vilken upplevelse! Penissugrör, penisljus, penistandpetare och massa gott tilltugg i goda vänners sällskap.

Det finns nog inget som jag önskar mig mer än att bli frisk - slippa cellgifterna och veta att metastaserna var borta. Det som jag dock lärt mig av den här mardrömsresan är alla underbara människor som hejar på mig. Kommer med positiva tillrop och visar sig vara riktiga vänner.

Flera personer har varit ytligt bekanta för mig tidigare och nu hör av sig mer regelbundet eller bara berättar vad min blogg betyder för dem. Kan jag stötta andra genom min blogg eller mitt sätt att vara så vill jag självklart göra det. Det är skönt att få lägga fokus på andra. O samtidigt dela med sig av min resa och vad jag lär och inser under resans gång.

Tack alla ni fina människor som följer mig, hejar på mig och som vågar prata med mig trots att jag har cancer i kroppen. Tolka mig rätt - det finns ju talsättet: "I nöden prövas vännen". Hittills har majoriteten funnits här för mig. Några få är jag förvånad över att inte ha hört av men då är inte de värda mer..

1 kommentar:

Carina Hedlund sa...

Kram, ses snart:) Vilka möhippor, först människor bakom masker och nu penissugrör:)