tisdag 18 juli 2017

Lyckligaste dagen i mitt liv..

15 juli 2017 var den lyckligaste dagen i mitt liv. Det var då vi båda sa ja till att bli man och hustru.

Vädret var strålande och hela dagen var helt underbar från morgon till kväll. Och jag fick den make som jag älskar och trivs så bra ihop tillsammans med.

Hanna var så gullig och kom hem till min mamma och hjälpte mig med min brudmakeup.

Min arbetskamrat Carina Hedlund fotograferade oss mitt på dagen..
(Det är hon som fotat bilden här i inlägget). Jag tror inte någon annan fotograf kan ta lika fina bröllopsbilder - helt ärligt!

Vid fyra på eftermiddagen var det dags för själva vigseln i Landskyrkan. Lite adrenalinpåslag men jag kände mig inte speciellt nervös. Tillsammans med Patrik känner jag mig alltid så trygg och säker.

Bröllopsfesten firades tillsammans med de närmaste med underbara och roliga tal och spex. En helt underbar kväll som avslutades framåt små timmarna.

Söndagen var jag helt färdig och slut på ork. Så det var först på måndag eftermiddag som vi påbörjade att kika på vad vi fått i bröllopspresenter.

Ärligt så känner jag mig nu som mig själv igen. Det vanliga, friska jag. Jag känner mig så lycklig!

Inga kommentarer: