torsdag 20 juli 2017

Nu har hon lovat..

Mamma fick tag på Jehovas igår å mina vägnar. Hon fick kvinnan att lova flera gånger att de aldrig mer skulle kontakta mig eller lämna brev i vår brevlåda. Att jag ska få vara i fred. Det känns skönt.

Skulle de inte hålla löftet - då kommer jag göra en polisanmälan om ofredande.

I övrigt känner jag mig pigg, glad och nästintill frisk. Bröllopet gav mig så mycket lycka och energi. Helt underbart att få känna mig som mig själv. Även om jag till fullo inte har riktigt den orken som jag brukar. Det jag lärt mig är att om jag tar i mycket fysiskt så blir jag trött fortare. Men jag har lärt mig att begränsa mig själv så jag inte kör helt slut på mig..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är en vacker och stark kvinna. Jag är storasyster till din vän Annika Marklund. Jag är själv drabbad av cancerhelvetet. Äggstockscancer 2015. Operation och hemsk cytostatika. All styrka och kärlek till dig❤️