lördag 29 juli 2017

Snart är vardagen tillbaka..

Tidigare i veckan kidnappade vi mamma som i början på året fyllde 60 år. Men av olika skäl har det inte varit läge tidigare att göra denna resa. Vi har vistats fyra dagar i Stockholm med olika utflykter och bara njutit av varandras sällskap.

På måndagen när vi kom ner kände jag mig lite "dålig" för att jag inte har samma ork som alla andra. Ja, jag vet att jag inte ska känna mig dålig för det men jag VILL SÅ MYCKET! Övriga dagar hade jag lite mer ork och hittade en strategi för att orka mer och känna mig mer till freds.

I övrigt så har vi hunnit med att öppna alla bröllopspresenter och bidragen till lycka. Ni som varit så gulliga och gett både saker och bidrag - jag vill att främst ni som gett bidrag ska veta att det kommer gå till saker som gör mig och oss glada. Både ting och exempelvis resa. Investerade igår i en ny resväska - min förra har gett upp och det kändes riktigt trevligt. Jag skulle nog inte komma mig för annars att "bara" köpa en ny.

På tisdag börjar vardagen med cellgifter om igen. Hoppas på att ändå få behålla en del av den ork jag haft nu. För att få skryta lite så hade jag i genomsnitt drygt 14 000 steg per dag i sthlm. Andra veckor kan jag ha haft ca 4 000 så har känt mig hurtig och duktig.

1 kommentar:

Carina Hedlund sa...

Kraaaam:) Och snart får ni era bröllopsbilder. Jag kommer hem från Skåne torsdag kväll, hör av mig. ❤