onsdag 29 oktober 2008

Utmanad :S

Reglerna är följande:
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga, personliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Jag fick denna utmaning av systeryster..

  1. Som liten var jag extremt lydig. - Sa mamma att jag inte fick äta snö så gjorde jag inte det. Mamma sa till mig som tonåring att jag inte fick se exorsisten. Denna har jag än idag inte sett!
  2. Jag har hittat på hyss i skolan som jag sedan lyckats komma undan med. Såsom vid utsparken då det var vattenkrig. Ett par blå oskyldiga ögon bevisar väl att man är oskyldig? ;)
  3. En sak om mig som många nog inte vet och kanske inte tror på.. Jag har blivit mobbad under grundskolan. Ett tag var det så illa att jag stannade hemma från skolan men tackvare en snäll syster och vänner så klarade jag av att slutföra grundskolan.
  4. Innan min bror föddes så sa jag till mina föräldrar att om det blir en tjej vill jag att hon ska heta "Rosa-Linda"! (Kan skratta lungan ur mig idag när jag tänker på det. Tycker idagsläget att det låter som ett ko-namn!)
  5. När jag sitter vid datorn och surfar runt, chattar osv så brukar jag snacka med mig själv. Vad jag säger vet jag inte. Vem orkar egentligen lyssna på sig själv? ;)
  6. De perioder som jag är riktigt stressad i allmänhet så tenderar jag att gå i sömnen vilket har resulterat i många roliga händelser. Så som den gången jag väckte upp halva familjen klockan 5 o gladeligen berättade att de försovit sig!
  7. De människor som bara sett mig på strippen kan ha uppfattat mig som värsta hårdingen men egentligen är jag en softis. Jag gillar att ta ansvaret som starter och få bossa omkring lite men jag skulle inte alltid vilja att det var så.

Jag utmanar: Milla, Hed, Jenny L, Jenny J, Mikaela, MinnaLi, Fredde & andra frivilliga får gärna avslöja lite antingen som kommentar lr länka till sin blogg :D

1 kommentar:

Mikaela sa...

Okej, ja ska!!! Ikväll!