måndag 20 oktober 2008

Vilken måltid är mysigare att handla?

Passerade djuraffären när jag slutat jobbet för att inhandla lite mat till mina älsklingar här hemma....

Väl inne i affären så snackar jag med expiditen och hon går för att hämta mat till mina sötisar.. under tiden kommer 2 praktikanter och lämnar larver till killen som står breve mig i kön..

Jag kunde inte låta bli att fråga vad han skulle ha dem till. Han svarar att det är till sin ödla och att han inte tyckte att det var så mysigt att ge den levande larver.

Ler lite smått mot honom och säger att det är inte så mycket bättre att köpta frysta råttor. Han skrattade gott och gick..

Så vem var värst? ;)
Jag hade mycket hellre iaf gett mina älsklingar larver än råttor.. det luktar garanterat mindre iaf..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får lära dem äta skrov som husse! :)