måndag 28 december 2015

Livet ur en annan vinkel..



Första behandlingstillfället har verkligen gett mig ett perspektiv på livet.. eller annan syn på livet. Helt ärligt - det känns som om jag varit i det verkliga helvetet. Jag är så otroligt tacksam över den familj jag har som finns där och funnits där. Att de ser mig, tar hand om mig när jag själv inte förmår. För jag har verkligen inte förmått. Jag har bott hemma några dygn hos mina föräldrar som kunnat se om mig.

Det finns säkert dem som är tvivelaktiga till att jag bloggar om det här men jag måste få ge uttryck på något sätt och jag orkar inte berätta för alla samma sak.

Kvällarna är bättre nu än morgnarna. Då känner jag mig lite mer som mig själv. Men jag är svag på alla sätt. Svag mentalt, svag fysiskt - men aptiten börjar komma nu när jag fått så bra stöd och hjälp av familjen. Så ska försöka äta ikapp det jag tappat under en vecka..

Helt ärligt, jag trodde inte att det fanns ett sånt här helvete.. även om det nu ljusnar lite allt eftersom med det stöd jag har och som jag känner från min familj. 

Jag väljer att posta en video med min favoritsångerska Jessie J - hennes låtar gör mig glad och harmonisk många gånger och hoppas ni väljer att lyssna på den.


Inga kommentarer: