onsdag 13 juli 2016

Bikini eller inte?

Igår när jag högg vass så fick jag senare på aftonen "äta upp" att jag hade haft bikini. Är fortfarande så öm och känslig i armhålan. Jag funderade sen på aftonen, kvällen och idag på om jag som nu är bröstlös och på så sätt inte har något att dölja, är det då ok att vara bikinilös?

Jag skulle aldrig gå toppless på en vanlig badstrand för då skulle folk glo på ärren. Men i mindre sällskap och när det är som det är i armhålan..?

Det var en annorlunda tanke som inte funnits tidigare och som jag vill väcka hos er. Hur tänker ni?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Helt klart bikinilös i mindre sällskap om det känns rätt för dig.

Forza sa...

Folk som vet va du varit med om skulle inte bry sig ett dugg.. skulle bara vara normalt ☺

Daniel sa...

Du ska göra det som känns rätt för dig.

Daniel sa...

Du ska göra det som känns rätt för dig.