onsdag 5 oktober 2016

En av mina hjältar..

Det känns som om jag sakta kommer till insikt med att arbetsträna på 25% är fullt lagom. Jag är rätt duktig på att gasa på själv och vill så mycket. Det är ju ytterligare ett steg i rätt riktning att komma till jobbet igen efter den här resan som jag gjort.

Ärligt - så känns det lite som om jag är lite mesig som bara är där villkorslöst när jag märker att kollegorna har mycket att göra. Men jag VET att det är så det ska vara nu. Jag ska vara där, känna efter, lyssna på kroppen och jobba för att komma tillbaka till jobbet så sakterligt.

Idag blir sista timmarna innan det blir helg. Känns bra att få tid för reflektion och bearbeta alla intryck.

Igår fick jag ett paket med posten. Hade glömt att Patrik tyckt att någon utklädd katt på internet var söt och i det läget hade jag hittat en Batman utstyrsel som beställdes till Syrap ;) Han var dock inte jätte nöjd men blev en söt bild på en av mina hjältar här hemma.

Hjälp gärna till och skänk ett bidrag till Rosa bandet för att hjälpa forskningen mot bröstcancer vidare. Sprid gärna länken till insamlingen också.

Inga kommentarer: