lördag 29 oktober 2016

Gårkvällen var underbar!

Idag vaknade jag till helt underbara och fina kommentarer på instagram över en bild jag la upp igår kväll. Vilket underbart uppvaknande!

Jag ska backa bandet lite och även denna gång vara "brutalt" ärlig. Det är många som säger att jag passar i kort hår och till viss del kan jag hålla med. Även om jag saknar mina lockar. Det som har varit svårt är i festligare sammanhang - att jag själv ska känna mig snygg och inte platt. (Till vardags har jag inga bekymmer med det). Alltså, då menar jag inte så att jag behöver proteser utan mer att folk inte ska se mig som en planka.

Jag har ju en helt underbar arbetsgrupp. Jag berömde en kollega för hennes byst i de finkläder hon har. Då berättar en annan kollega att hon inte har bh. Varpå jag säger att jag inte heller har det. Hon ser helt chockad ut och spanar mot min byst. Vi kunde nästan inte sluta skratta när jag påtalade att jag inte hade några bröst. Men hennes reaktion gjorde att jag kände mig snygg - att jag typ hade snygga bröst. Fast jag inte har några.

Senare på nattsidan när jag kommit hem från jobbfesten så plingade det på dörren. Tänkte först att det var sambon som var hem och skulle hämta något..


Men det var dessa tre figurer och deras chaufför som glatt frågade om min sambo var hemma och imponerades över att jag vågade öppna ytterdörren.

Hade alla tre sett ut som cigarettpaketet så hade jag nog avstått att öppna :P

Men blev en riktigt bra kväll och ett roligt avslut där på natten.

Inga kommentarer: