torsdag 18 maj 2017

Spännande med så många följare..

Jag har både fått frågan och ibland funderat på hur många ni är som följer mig relativt regelbundet. På en månad är ni omkring 7000 personer. Helt otroligt.

Jag har fått så många heja-rop, stöttning och kärlek från er. Ni hjälper mig att vara stark och modig. Mycket har jag att tacka min familj. Allt som de ställer upp och har ställt upp för mig.

Ärligt så är det rätt spännande och lite chockerande med så många läsare på min blogg. Det är ju bara jag som delar med mig av eländet och försöker bolla lite tankar och väcka en del tankar hos er.

Jag vill avsluta att säga att jag har nog aldrig haft som alternativ att vara tyst om det som drabbat mig. Hittills så har jag mestadels positiva erfarenheter att prata om det. Jag upplever inte att folk runt omkring mig undviker mig eller att de inte vågar fråga hur det är. Sen är det självklart ibland som jag säger att jag inte vill prata om eländet utan få fokusera på roliga saker istället. Men så är det nog alltid i livet.

3 kommentarer:

Carina Hedlund sa...

Kram:) Jag och du ska prata/planera en rolig sak snart:) Ja, det finns ju en person till som får tycka lite:)

Unknown sa...

💪❤️

Anonym sa...

Det är jag som loggar in och ut dagarna i ända för att ge sken av att många läser bloggen.