fredag 23 februari 2018

Bitarna faller på plats..

Jag är van att ha ett visst mönster i mina sjukskrivna veckor men emellanåt dyker det upp saker som måste göras och som känns lite tyngre att genomgå. Exempel kan vara röntgen, läkarbesök, besikta bilen, serva bilen osv.

Idag har jag lyckats styra upp och få undan en del. Röntgen fixade jag tidigare i veckan. Idag avklarades besiktningen. UA. Skönt att inte få några fler måsten och sen har jag ringt verkstan för att få servicen avklarad och så jag kan öppna skuffen igen.

Så nu känns de flesta tunga sakerna avklarade. Det är bara någon enstaka jobbig sak kvar att avklara.

På söndag om det nu inte är typ -30 så ska jag iväg med lite gamla vänner och åka skoter. Det känns jätte trevligt att få det erbjudandet och skönt att komma ut. Det blir ytterligare en livsnjutar-upplevelse. Jag tror att man ska fylla och krydda livet med sånt. Oavsett om man är frisk eller sjuk. Se till att njuta av livet!

Inga kommentarer: