tisdag 26 juli 2011

3 arbetsdagar kvar tills semester.. IGEN

Lyckades hitta en bil åt min syster idag - eller jag fick den serverad! *skrattar*
Ni är ju några trogna läsare som följer min blogg med jämna mellanrum. Fick ett mms idag på en bil och lite kort information och pris för denna. Verkade absolut lovande för syster så vidarebefodrade det till henne.

Jag frågade lite vidare och bestämde att vi skulle kika på den på aftonen. O hips vips äger hon sin första bil! Jag är huga nöjd över fyndet åt henne! Hon som int är lika bilintresserad som jag - det är en bra bil för henne iaf.

I övrigt är det tokmycket nu för er som undrar var jag håller hus. Det är tokmycket på jobbet och när jag kommer hem har jag en del att stå i hemma också. Men jag finns på mobilen om det är kris.

Jag har funderat idag lite på det här med tillit - att veta vilka man kan lita på. Det finns dem som snackar strunt och då blir jag lite på min vakt. O jag blir ännu mer på min vakt när vänner signalerar att den här personen kanske pratar lite strunt.
Varför kan det inte bara vara enkelt och veta vilka som är äkta och ärliga i det de säger?!

Jag är iaf tacksam över de riktiga vänner jag har och jag vill belysa några idag: M.K, M.H, A.M och U.J - Ni har varit viktiga för mig senaste tiden.

Nu är det 3 arbetsdagar kvar innan jag har 23 dagar seeeeemester ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ärlighet varar längst sägs det..
Livet är dock allt annat än enkelt. Det gäller bara att man lär sig av de motgångar livet kan bjuda en.