torsdag 14 juli 2011

Spontana inköp?

Emellanåt genom åren har jag haft mina spontan-il när jag fått någon idé på att "det här vill jag ha.. och gärna igår"..

Det är nog tur att det inte händer varje dag eller att jag vissa gånger lyckats sansa mig *skrattar*. Igår var idén ny mobil - den jag har bråkar lite.. Hann vara runt lite efter jobbet titta o klämma..

Men som tur var väl kanske att jag skulle få provlåna kompisens xperia.. Har redan hunnit byta tillbaka till min gamla.. Vet inte om det var pga trötthet som gjorde att jag inte hade tålamod att faktiskt måsta titta och vara noggrann när jag skrev sms som gjorde att jag kände näää, nu måst ja byta tillbaka.. :p

Vad har ni för telefon? Fixar ni pekskärm?

1 kommentar:

Johan Lindström sa...

Har kört med Pekskärm sen 2005 tror jag det var.
Aldrig tyckt om det att man måste trycka på en knapp 3 ggr för att få fram en bokstav så gick direkt till en telefon med pekskärm och helt tangentbord.

Just nu kör jag med en LG Optimus 2X. Fungerar sjukt bra.