lördag 30 juli 2011

Nunna?

Som många av er kanske redan vet är att jag har mestadels killkompisar. Mycket är nog utifrån det motorintresse som jag har. Det är ju en mans dominerad sport.

Jag har funderat vidare på det här ämnet killar.. Alltså seriöst - emellanåt blir jag mörkrädd! Jag tror att jag kanske får höra mer historier än tjejer som kanske inte umgås med killar på samma sätt. O nu får jag ursäkta om någon känner sig träffad men jag känner att jag måste ta exempel och tycka till. Sen i övrigt skriver jag nu utifrån generella fall..

Att exempelvis sitta och skryta om hur man haft sex med en dotter och nu skall ta dotterns mamma?! - Det är inget o skryta med. Det är bara väldigt... nää.. usch..

O sen killar som man inte vet vars man har dem. De verkar seriöst intresserade och flirtiga.. men så får man höra av andra killkompisar som bara vill mig väl att det här en person som bara leker runt och försöker få tjejer i säng.

Vad ska man då tro om killar? Vilka är seriösa? Vilka är det som de säger att de är?
- De är nog bara att bli nunna :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan alltid börja spela på den andra planhalvan ?
Som alternativ till att bli nunna då, alltså...

Grey sa...

De grabbar som är tysta är nog dom som är mest seriösa... precis som med er tjejer. :)

Skrytmånsar finns det i båda lägren, men det är inte dom som är svåra att avslöja. Det svåra är väl att hitta den som är seriös eftersom det är så få som vågar/orkar ta steget att öppna sin värld för en främling...