söndag 3 juli 2011

Alltså underbara lördag!

Hade så otroligt roligt igår!

Var inte alls så speciellt peppad ibörjan av kvällen. Var rätt rörig dag lördagen.. :/
Men så kom min kära syster på att hon hade spritpenna med sig och att vi skulle märka folk.. men hon hade glömt sin så jag tog med min.. Hehe..

Jag och "Friday" målade lite fint på varann och sedan kom jag på att jag kunde ha mustasch på fingret.. O då ville typ alla roliga på förfesten också ha det! Så vi dansade omkring till musiken i våra mustascher ;)

Inne på området träffade vi på en gammal arbetskamrat som även hon gick med på mustasch samt en random kille som syster övertalade.. Haha..

Sen var det kört! - Vi hann med att få måla mustascher på folk i öltälten, kompisar.. en polis bjöd på tillfället och ställde upp och senare fick vi även med ordningsvakt på tåget.

Om vi säger så här.. Jag är glad att jag inte ska jobba imorgon.. inte för att jag är sliten - för det är jag inte.. Utan för våra fina målningar. *skrattar*

Livet leker nu.. :D

Inga kommentarer: