fredag 15 juli 2011

Veckan..

Det här har verkligen inte varit min vecka.. *suckar högt*.
Orkar inte ens gå in på allt som hänt och varit... känn bara att jag ser framemot helgen. Imorgon ska jag upp och vara starter. Men förhoppningsvis lyckas jag få sova ikapp en del i helgen så jag känner mig mer pigg.

O sen längtar jag tills den här jobbiga veckan är över...

Funderat mer på ämnet killar - jag känner att jag blir som skeptisk när det är svårt att avgöra om någon är intresserad av en för ens utseende eller om de är intresserade av att verkligen se MIG som person. Jag är allergisk mot ordet "snygg". Ni som känner mig kanske vet att det inte är så ofta jag benämner en person som snygg:

En person kan vara snygg som en modell men sakna utstrålning medan en annan person kan vara lite mer "Svensson" och ha väldigt mycket utstrålning - då är det den med utstrålning som tilltalar mig iaf!

Aja, måste till jobbet nu iaf och sedan blir det hem, bråka med datorn och försöka sova lite kanske..?

Inga kommentarer: