söndag 31 juli 2011

Piteå dansar o ler 2011

Jag vill börja med att säga att det är roligt att få höra att det är så pass många som läser min blogg. O att jag lyckas väcka reflektioner och känslor. Sedan är det roligt med de återkopplingar jag får lite nu och då av det jag skrivit o postat.

Under veckan som varit har både jag och systeryster fått semester. Fredagen blev lugn.. Lördagen blev mindre lugn med förfest hos syster och sedan fest i bilen på väg till Piteå dansar och ler..
Vem har sagt att man måste vara mogen? - Vissa tyckte uppenbarligen att våra mustacher var barnsliga. Men so? Omogen under kontrollerade former är väl rätt bra tycker jag!
Vägen till Piteå bjöd på ett sportsligt inslag just söder om Piteå kommun. Spjutkastning, amerikans fotboll med toalettrulle samt även någon sorts hockey?
O självklart var vi alla lite skäggiga ;)

Blev en trevlig kväll och natt i Piteå. Var himla roligt att träffa på gamla vänner och bekanta. Tyvärr fick jag slut batteri i mobilen så vidarekopplade alla samtal till syster..

Jag kan nog inte bjuda på så djupa reflektioner från kvällen och natten mer än att konstatera att vissa drycker bör man vara mer försiktig med.. :P
Vissa personer borde ta mig för den jag är istället för att försöka göra mig till någon annan. Ta tiden och lär känna mig istället för att på ett tvingat sätt försöka få snabb klarhet i vem jag är.

Sen vill ja tillägga att ja har världens bästa syster!

1 kommentar:

Ampa slampa sa...

JAG har världens bästa syster!