söndag 18 september 2011

Big mission..!

Nu har ja fått den tokiga idén att skicka min kära lillasyster på blinddate..

Jag tänkte så här.. jag ger min korta beskrivning av min syster.. och sedan vad jag tycker att hon söker..

O de som känner sig träffade får gärna fylla i "kontakta mig" här till vänster.. O får ja rätt känsla.. bingo.. kanske blir en blinddate ;)

Min syster: Glad, sprallig, omtänksam, ROLIG. Gillar att umgås med kompisar och njuta av livet.
Hon är en tjej som man garanterat får en rolig stund tillsammans med :D O man får int va lättchockad :D

Du: Ordentlig kille med glimten i ögat, vågar vara busig i positiv bemärkelse, snäll och omtänksam. Gillar att hitta på saker och väntar inte på att andra ska servera det roliga.

Kom igen o ta chansen nu.. det här är once in a life time. Vägen till min systers hjärta går via mig ;P

Inga kommentarer: