onsdag 7 september 2011

Det här går inte..

Killar snackar om att det är så hemskt när ni blir sjuka..

Jag är med i eran liga där. Jag är sämst på att vara sjuk. En dag går väl någorlunda bra men sen.. Jag har inte tålamodet. Blir typ emo och deppig för att jag inte har orken att hålla igång som jag brukar.

Är hemma idag och kurerar. Imorgon är det tänkt att resa med jobbet till Sthlm för lite utbildning.

Beklagade mig över telefon för en kompis igår om att jag int orkade va så här längre. Han fnissade lite och sa att han förstod varför - med tanke på hur jag brukar hålla igång.

För övrigt vill jag säga att det är otroligt roligt att se att det är så många som läser min blogg, kommenterar och mailar :D

Jag vill gärna sprida glädje, tankar och skapa lite diskussion om jag kan det med mina inlägg. Främst vill jag nog sprida ett gott skratt. :D

1 kommentar:

Karlsson sa...

Tror jag vert hur det känns..... :(
Själv var det länge sedan man var så här förkyld man orkar ingenting och känns som skallen är fylld med flytspackel :O......

Håll ut och krya på dej.....