fredag 16 september 2011

Pass

Jag i sällskap av en vän kom på att lite snabbt kolla när mitt pass går ut - eftersom att vi ska till solen inom en snar framtid.

Hittade i samband med detta mitt första pass, mitt första körkort och mitt nuvarande pass.

Den senaste versionen av pass ska det väl sitta såna där speciella "punkter" i ansiktet eller någon tokig anledning. Hursom så får man iallafall inte le på passet.

Jag minns när jag i Umeå var och skulle göra ett pass - den kvinnliga polisen var på rätt dåligt humör och fräste ifrån att jag absolut inte fick le. Det resulterade i att jag ser typ skräckslagen ut på mitt pass! *Skrattar högt för sig själv*

Men HUR OFTA SER JAG SKRÄCKSLAGEN UT? Då är de väl bättre om ja får le på mitt pass för det tycker jag att jag gör dagligen?!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte tänkt lägga ut bilder på passen och körkortet? =)