onsdag 17 augusti 2016

En annorlunda trötthet..

När bedövningen hade släppt förra torsdagen så stoppade jag i mig lite värktabletter och sov sedan nästan hela dagen ute i fåtöljen. Därefter sov jag hur mycket som helst under kommande dygnen. Hade som glömt den där tröttheten som blir när de gjort något ingrepp i kroppen. Försöker verkligen lyssna på kroppen nu. Men även att vara ärlig med andra runt omkring och kunna säga "nä, nu blev jag för trött..".

Lördagen skulle jag egentligen upp och grilla utanför Boden men orken lyste med sin frånvaro så blev kvar hemma. Men fick gulliga och snälla meddelanden av mina kompisar. Nästa gång får jag åka upp o hänga med dem.

I tisdags kom mitt paket från robotshoppen - en virtuell vägg till robotdammsugaren. Försöker ha lite strategier för att få orken att gå ihop sen när jag börjar om att arbeta igen. Huset som vi bor i nu är ju SÅ mycket större än förra lägenheten så är bra att kunna dela in det i två delar o så får dammsugaren köra schemalagd städning :)

Idag har jag med hjälp av Patrik plockat stygnen från uttagningen av venporten. Det gick bra. Har även hämtat lite saker i mitt förråd. Inte så mycket kvar där nu :)

Inga kommentarer: