måndag 29 augusti 2016

När..?

Skulle verkligen önska att jag visste ett datum när allt är som det var förut. Att orken var densamma. Att kroppen mådde bra. Jag vet att det är omöjligt att få veta det datumet och att jag får ta allt eftersom.

I fredags var jag och hämtade ut mina "bröst". Känns konstigt att ha former igen när jag vant mig vid att vara planka. Men kan ju i vissa kläder vara trevligt att få ha former. Även om jag alltid egentligen avskytt att behöva ha bh.

På onsdag ska jag på rehabcenter för första gången och få hjälp med min högerhand. Det ska bli intressant att höra vad de säger. Ska även fråga kring mina fötter - upplever att de är som svullna på kvällen och på natten.

På fredag kommer rörmockaren förbi här hos oss igen och ska byta rör och blandare till badkaret - sen ska det gå bättre att fylla upp badet fort. Jag längtar efter att bada! Vi bytte dusch förra veckan och det har varit underbart! Huset blir mer och mer som vi vill ha det.

Försöker även vara ute och röra mig en del. Antingen cykelturer eller prommisar. Ska försöka hälsa på jobbet någon dag nu framöver när hjärtat arbetar dag.

Inga kommentarer: