onsdag 17 december 2008

Bra bemötande..

Igår var verkligen inte min dag.. Var väl lite irriterad över att de stulit mina sidoblinkers men det rörde mig inte jätte mycket mer än så.. förrän jag upptäcker att idioterna stulit min boll! DÅ är det personligt! Fan, man rör inte min boll!

Satt mycket i telefonen igår med polis, försäkringsbolag och mullersbil (VW, Piteå). Samt att jag slängde ut lite "krokar" i hopp om att få reda på vem det är som gjort detta.

En sak som jag redan tidigare insett är hur viktigt det är med bra bemötande. Jag har under mina snart 7 körkorts år haft att göra med flertalet verkstäder. En del har bemött mig som att jag inte skulle kunna något eftersom att jag är tjej medan andra har lyssnat på de problem jag beskrivit och tagit dem på allvar. Jag kan känna att jag skulle vilja berömma Mullers bil i Piteå. Otroligt bra bemötande!

Det tråkiga med stölden av sidoblinkersena var att idioterna klippt kabeln så kort att den måste bytas ut och för att komma åt den resterande biten som är innan för skärmkanten så måste skärmarna loss :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Förjävligt....synd bara att värdet på det som blir stulet sällan uppnår reparationskostnaderna :(