söndag 21 december 2008

På gång..

Som en del av er kanske hörde så stal idioterna min antennboll! *arg*

Visst, det var ju "bara" en boll. Men sanningen är att jag har minnen tillsammans med den bollen och en liten "pjäs" som den i början satt på. Detta var tiden innan jag ägde min karamell som nu fått nya blinkers och dyrt blev det!

När man har en liten bil som golfen är det perfekt med en antennboll! - Hur ska man annars hitta sin bil på stora parkeringar fyllda av större bilar?

Fick iaf hjälp av bollens förra ägare att beställa en ny.. bilen känns som naken utan den.. O jävlar den som rör den nya!

Jag & den lilla "pjäsen".
Visste ni att man kan bränna om RS6:or på e4an med den?
Eller att det går o köra Sthlm-Skellefte på långt under 500 kr?

1 kommentar:

Anonym sa...

(c) Christoffer Hedgren på första bilden.