söndag 14 december 2008

Lägenhetslös..

Lördagen blev en LÅNG dag!

Lämnade Piteå vid 12 på dagen för att hämta hyrsläp och sedan bege sig söder ut för att tömma min lägenhet på de "sista" sakerna. X antal timmar senare vid 21 lämnade vi Skellefteå med en bil mindre och fullastad släp.

Nycklarna till lägenheten finns inte längre i mitt förvar så nu är det slut med den lägenhet som jag länge älskat.

Jag måste ändå få medge att denna flyttan blev väldigt smärtfri tackvare min kära syster som hjälpte o packa en del och min kärlek som bar i princip ALLT ner till släpen. Samtidigt som han inte klagade och lyckades hålla mitt humör uppe. Hur klarar man sånt?!


Jag hade funderingar tidigare på o lämna golfen i Skellefte då den är lite otymplig med dubbfria däck.. Men jag fick separationsångest igår så den blev kvar med mig i Pite.

Så nu får volvon vila i Skellefte.

Det blev ett kärt men snöigt återseende när jag hämtade min älskling hos Worre o Catta. Gissa om den var lite översnöad?!

Någon som ser vad första bilden föreställer? ;)

Inga kommentarer: