fredag 19 december 2008

Det krävs mer än en välläst blogg..

Vad är det som gör en kändis egentligen?

Förr var det knappast att ha legat med någon inför tv-kameror som Linda Rosing gjorde i "big brother" eller att skriva en blogg som har många läsare.

Ja, jag stör mig på "kändisar" som Fadde, Linda Rosing, BlondinBella mfl. Vad har de egentligen åstadkommit? - Inget enl. mig. De lyckas skapa rubriker i tidningar som expressen och aftonbladet. Men ärligt, vem bryr sig om Fadde vill vara tomte eller om han gjort slut med sin tjej? "INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR..NOT"

Visst att folk vet vilka dessa personer är men det gör det väl inte skäl nog att ge dem egna tv-program? Eller har tv-producenterna så dålig fantasi att de inte kan komma på bättre?

Jag håller som sagt fast vid att jag anser att de egentligen inte åstadkommit något. (mer än att synas i media). O jag kan inte what so ever se dessa människor som någon sorts förebild för andra. Kan ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det du inte har sett själv Cerran, Är att du på något sätt vill vara en utav dem juh? På bara ngt års tid så har detta med din webbsida spårat ut totalt, Varför denna hysteri för att synas? Jag vill ha min gammla Cerran tillbax.