måndag 22 december 2008

Rätten att få va lite crazy insane

Det kan säkert uppfattas många gånger som att jag skulle ha ett jävla humör. Men så är absolut inte fallet.

Beror självfallet på vad det gäller men om vi talar så där i allmänhet.

Men är inte bloggen det stället där man ska få ösa ur sig allt?

Samtidigt som jag måste erkänna att jag verkligen inte skriver allt som jag ibland skulle vilja skriva. Viss återhållsamhet måste man ha. En del saker är inte lämpligt utifrån de läsare jag har. Andra utifrån det yrke jag har.

O vissa saker är helt enkelt bara för tokiga.

Men har inte alla såna saker?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej

Anonym sa...

Haha jag tycker det är roligt att du tänder till på de mest otippade sakerna :D

Mikaela sa...

Ja gud ja, alla har saker man inte kan skriva fast jag tycker du tänjer rätt bra på gränserna ;)