söndag 19 november 2017

Fullspäckad helg.. imorgon får jag veta..

Det känns som om det varit en bra och fullspäckad helg för mig. I fredags åkte vi till Luleå, jag, syster och mamma. Shopping, tjejsnack och allmänt roligt. Dock inte lika kul väglag och väderlek. Körde stor del av vägen upp och ner och det tog nog en del på min ork men jag var vid gott mod.

Lördagen spenderade jag i Piteå hos min "andra familj". Såg filmer, mös med familjen och deras djur. Träffade min namne, katten Cerran. Fick klappa och hålla några husky valpar. Så söta!

Idag har jag bara varit trött så har mest legat på soffan och tagit igen mig. Jo, jag har även lämnat blodprov till AHS som var hit. Imorgon får jag veta om mina blodvärden är tillräckligt bra för att börja på med "Parphämmare". Försöker att inte fundera så mycket på det utan tar det som det kommer imorgon. Tänker jag på det, blir jag bara nervös och kräks.. har redan hunnit det en gång idag och det räcker.. !

Inga kommentarer: