tisdag 5 augusti 2008

Adrenalinet flödar..

Jag är inte den som blir arg speciellt lätt...

Jag är inte heller den som brusar upp sig speciellt lätt.. MEN, det finns såna gånger då jag verkligen känner hur adrenalinet pumpar och hur otroligt ilsken jag kan bli. Det är inte i det vardagliga livet i samspelet med andra människor utan främst på ställen då jag måste markera.

Markera regler- och övertramp av dessa. Ilskan är inte långvarig och jag är väldigt säker på att I made my point!
Kan känna mig lite som:

Jag kan tycka att det är lite jobbigt att bli så där arg för adrenalinet tar verkligen musten ur en.
Men resultatet av min ilska blir:

Sorry syster, I killed it :(

1 kommentar:

Anonym sa...

BLOMMAN!! ;( haha den var inte LITE dödad heller. Du kunde inte hitta en till kvist att döda? :D