fredag 15 augusti 2008

What to do when you´re not working?

Någon fler än jag som kan känna sig vilsen när man arbetat FÖR mycket en längre tid och sedan när man äntligen är ledig så vet man inte vad man ska göra?

Har äntligen en ledig helg och jag är helt vilse i vad jag ska hitta på. Inget känns speciellt peppande o göra- men det är ju pisstråkit o bara stirra in i väggen?

Konbana i Fällfors i helgen men jag orkar verkligen inte fara dit. Känns inte kul what so ever. Detsamma gäller dragracing tävlingen sista helgen i augusti iaf som det känns nu. Jag orkar inte jobba hur mycket som helst!

1 kommentar:

quizaqueen sa...

Känner igen det där såå väl Maria! Hur är allt med dig annars? Bara bra hoppas jag! Hur länge har du jobb där du jobbar nu? Nått nytt på g eller har du fått förlängt kanske? Ta hand om dig! Kramar