torsdag 14 augusti 2008

Ord på känslor gör dem starkare?

Jag har en dröm-period nu. Nätterna kantras av många olika sorters drömmar med olika budskap. Och jag minns de flesta när jag vaknat. Kanske inte alla detaljer men känslorna finns kvar där.

Om man lyckas sätta ord på känslorna- blir de då starkare?
Eller är det bara det faktum att man inser hur man verkligen känner?


Det är intressanta frågor iaf. Drömde i natt om min 240 bland annat. Den är inte snabb, inte världens sportbil men jag saknar den helt ärligt. Jag kommer nog inte kunna sälja den ännu. Målet är att ha igång den i vinter och att jag ska ha hunnit fixa den tills dess.

Saknar xtraljusen på den.. när man kör på natten o det verkar vara dag för att det lyser så bra ;) Sen att måsta blända av för andra bilar när de fortfarande är flera km bort. Men sen att få köra på tvärsan och jaga kompisarna med ställ- I love it!!

Inga kommentarer: