söndag 17 augusti 2008

Hur klumpig kan man vara?

Igår var inte min fysiska dag - jag var klumpigheten själv.

Först snavar jag över en kabel i garaget så jag faller framlänges ner i betong golvet och ger mig själv några blåmärken på armbågen och knäet.

Sedan lyckas jag få in en sticka under lillfinger-nageln när jag öppnar dörren. Ni vet vad man säger om små sår och fattiga vänner va?

Och slutligen håller jag på att vricka foten när jag ska dra ut en skarvsladd. Hur fan lyckas man med det?

Nä, såna dagar ska man stanna hemma i sängen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Går dagen var inget vidare för mig heller, klantade mig så att ena fronthögtalaren i lgh välte omkull och för att den inte skulle ta skada så slänger jag in foten under så det skulle bli en lite mjukare landning :O landningen blev mjuk så den klarade sig lite sämre med foten :( nu är den blå och svullen :p.