tisdag 5 augusti 2008

Bloggar nöjet..



Innan jag skaffade min blogg här på blogspot så skrev jag rätt mycket på garaget.org

Anledningen till att jag valde att starta en riktig blogg var att till viss del kunna bli lite mer personlig och få vara lite ego ibland.

En rolig del med bloggandet är att få vara lite vass i sina kommentarer. Vara rak, ärlig och kanske lite elak över fenomen som jag tycker mig se i samhället.

Men sedan måste jag som skribent göra en bedömning av vad som är lämpligt att publicera. Det finns ämnen som jag känner starkt för att diskutera men som inte alls riktigt är lämpliga pga risken att en del ska ta illa upp.-Även om dessa inlägg inte skulle vara riktade mot någon enskild individ utan samhället i allmänhet. Ni skulle bara veta hur många opublicerade blogginlägg som jag har ;)

Många av de inlägg där jag verkligen fått fnatt och gått loss med allt vad jag verkligen tycker har legat i min blogg på garaget. Jag har varit nöjd med inläggen men efter att jag tryckt på publicera knappen så har jag funderat på hur mycket bannor jag skulla få och om man kanske skulle gömma sig ;). Men hör o häpna, många gånger har jag haft fel. Folk har hållit med mig!

Det är himla trevligt att se att det är så många som läser min blogg och jag hoppas att ni ska fortsätta besöka denna sida.

Mvh Cerran

Inga kommentarer: