fredag 29 augusti 2008

Jag sköt en gris från 50m

Jag säger som Darkwing Duck;
"Dags att bli farliga ;)"
Har spenderat kvällen ute på skjutbanan tillsammans med Robin & Andreas. Woho, vad roligt det var!!!!

Det började med att vi sköt på tavlor med diverse olika vapen innan Andreas slutligen plockade fram en massa plåtdjur.. Då blev det hela SÅÅÅÅ mycket roligare!

P
aow paow, pling pling och grisarna föll. Moahaha, det här måste göras om!

Nej, jag är inte skjutgalen men roligt var det!
Bilden är från i fjol när jag var o sköt tillsammans med Jessica o Andreas.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hähä nu börjar det likna något :D Vad var det nu sköt med 9mm eller
.45 ? alltid trevligt när det smäller.

Anonym sa...

Liten diss att ni inte orkade hälsa på oss :/.

Cerran sa...

Ta det med Robin ist för mig..

Anonym sa...

Ok :).