söndag 9 november 2008

Att leva med smärta..

Det känns faktiskt lite tragiskt att vara 24år gammal och leva med smärta.

Som ni många vet, var jag med om en mc-olycka för några år sedan där jag bröt fotleden bland annat. Nu efter X antal år lever jag ännu med smärta. Vintern och hösten kan vara ganska deprimerande då det är denna tid som jag har mest ont.

På tisdag ska jag hem till Skellefte och träffa en naprapat som hjälpt mig förr med fotleden. Så jag håller verkligen tummarna på att han kan ha någon idé på övning lr dylikt för att bli bättre.

Tänk på hur lätt erat liv kan förändras. Detta behöver inte bero på otänksamhet. Vi är helt enkelt bara mer sårbara än vad vi tror.

1 kommentar:

Anonym sa...

Know what you mean.. Have tried it twice.. First one leg/food then the other one some years after :( - I mostly only have pain in my spine now a days since the result of the accidents where that my legs are not the same length anymore :/

But lets look on the bright side.. You are something special now hehe.. Maybe some kind of mutant monster ;)