onsdag 5 november 2008

Helvetes jävla adressändring!!!

Nu har adressändring fått sitt andra väldigt arga mail. Hittade en påminnelse idag innan för brevinkastet i Piteå. *morr* Det var ett brev som tydligen skickats ut över en vecka sedan.. men som INTE anlänt till Piteå utan mest troligt ligger i Skellefteå?!

Varför betalar man för eftersändning när man ändå inte får posten dit man beställt den?!

Frågade adressändring i mailet vem det är som kommer o stå för kostnaden den dagen en räkning blivit liggande i Skellefteå och påminnelsen kommer till Pite?! - DET ska bli intressant att få veta..

*MORR*
Behövde bara skriva av mig lite..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Jag heter Kajsa och jag jobbar som webbansvarig på Adressändring. Tråkigt nog blir det fel ibland trots att man gjort en eftersändning efter alla konstens regler. Om det inte rett ut sig ännu får du gärna maila mig ditt kontrollnummer så ska jag be vår kundtjänst att titta på ärendet.

Du når mig på kajsa@adressandring.se.

Mvh
Kajsa