måndag 24 november 2008

Upprörande! - Hur tänker ni egentligen?

Sorry, men nu kommer det säkert bli en del upprörda miner från vissa. Men jag känner att jag blir arg och upprörd!

Jag kan verkligen inte förstå hur NÅGON kan sätta sig bakom ratten och köra när man druckit?!

Hur F*N tänker en sådan människa?! Funderar ni ens på de andra människorna som finns ute på vägarna?! Tänk om ni skulle köra ihjäl någon?!

Det är illa nog att ni själva kraschar.. men jag kan tycka att det är så jävla rätt åt er. O synd att bilen inte blev mer paj! Ja, det är bra att ni inte skadades men jag hoppas VERKLIGEN att ni fick ett uppvaknande nu och förhoppningsvis inte gör om det?!

HUR F*N TÄNKER NI?!
(Bilen på bilden har inget med detta specifika fall).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför ska man bli upprörd av det inlägget? Det är ju helt rätt.

Anonym sa...

Håller med dt du skriver. Om man dricker å kör ihjäl sig själv är det ju lungt, rör inte mig i ryggen. MEN om man däremot utsätter ngn annan pga sin idiotiska vårdslöshet, då ska det vara KÄNNBART (straff).

//Mvh. Patrik.

Anonym sa...

Hekt rätt Maria!! Inget att bli upprörd över. Det stämmer så bra!!

Think I know who you mean....

Allt bra med dig?? När äre ni får flytta?? =) Kramar

Anonym sa...

kolla på den här..

http://www.stepashka.com/forum/index.php?showtopic=78352