söndag 30 november 2008

Mindre välkommet tilltugg..

Jag besökte Max restaurang i Piteå på lördagen för att äta middag tillsammans med min sambo.

Jag beställde hamburgare, pommes och smältost till. Ganska snabbt efter att vi satt oss vid bordet upptäcker jag HÅR i osten! Det var inte hår som kom från huvudet på en människa för då hade jag inte brytt mig så mycket.

Utan detta hår var SVART grovt och kort. Såg ut som om antingen vara skägg alt. könshår.

Jag gick till kassan och visade expiditen detta. Hon gav mig en ny utan att säga något. När jag ätit en del av denna smältost så hittar jag ÄNNU ett hårstrå av samma karaktär! Min sambo gick då till kassan och visade detta för samma expidit. Hon slängde osten och började sedan expidera andra kunder utan att lägga någon mer uppmärksamhet på det som hänt. Inget beklagande eller något.

Detta förstörde min och min sambos måltid samt min viljan att äta hos max igen...

Sugna?

1 kommentar:

Anonym sa...

Piteå... vad med behöver man säga ;)