måndag 17 november 2008

Samtalet med SKEBO..

Ringde ett ARGT samtal till Skebo ang nedanstående inlägg, då de varit i mina saker och rört runt. Ansvarig för stambyte:s projektet ställde sig väldigt frågande till att de skulle ha varit i mitt sovrum. Samt att han höll med om att jag följt de direktiv de givit mig. (Tömma kök, badrum samt lämna fritt kring eluttagen).

Jag förklarade upprört problemet och frågade varför ingen kontaktat mig kring detta. Av ett sammanträffande satt ansvarig arbetsledare inne på Thomas (skebos kontakt) kontor- så jag fick tala med honom.

Upprört frågade jag vad de gjort i mitt sovrum?! Han svarade att de blivit tvugna att ta ut köket genom fönstret därav hade de flyttat runt mina saker. Jag påpekade att jag hade velat veta detta INNAN samt att de borde ha kontaktat mig. PLUS att de kommer få ersätta mig för spegeln + eventuellt fler trasiga saker. Detta lovade han. Samt att han skulle kolla upp när elektrikern ska till min lägenhet så jag får möjlighet att flytta mina möbler själv denna gång. Och ska de av NÅGON anledning in i mitt sovrum igen så kommer jag kontaktas innan.

Lämnade mitt nummer till honom och jag fick hans nummer ifall jag skulle behöva kontakta honom. Så nu känns det ändå ok. Känns som om mitt budskap gick fram och att de fick sig en tankeställare. Saker och ting går ju inte att göra ogjorda.

Inga kommentarer: